En underbar dag tillsammans med fina vänner

Igår började dagen på jobbet sedan kl 15:00 slutade jag och sprang iväg till Emil's där jag mötte upp Emlan, Emmy, Sabina, Rebecka, Jossan och Frida. Och där började ölorienteringen, det var jätte mysigt och bra väder hade vi samtidigt som vi började dricka våra första cider. Sedan var det dags att lösa frågorna som ingick i "tips rundan" men det var inte gjort för vår generation om man säger så och sen lekte vi lekar på det. Efter några timmar bar det av hem till mig för att möta upp de andra och påbörja grillningen. Vi fortsatte att dricka, äta och leka. Sedan blev vi några som drog till Pg och Mp och jag hade en toppen dag och natt. Så tack alla som var med och förgyllde min dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själv, jag hade det supertrevligt!! =D

2009-05-17 @ 20:07:58
URL: http://saaanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ingen fara, Malin... det blir ju så när man har en massa andra att prata med också!



Jag hade det som sagt supertrevligt och det är ju huvudsaken att alla har kul =D

2009-05-18 @ 09:26:09
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0