Ibland blir det för mycket av det goda

Vad finns det att säga. Ja, jag är nästan precis hem-kommen från Bro, där jag var på middag hemma hos Sanna och Päron, de bjöd på lasange och den var på min mammas nivå så det var himlas gott. (Att det var på mamma's nivå är högsta betyg från en sån kräsen tjej som mig, tro mig!) Jag tog med mig efterrätt i from av choklad-mouse och toblerone som vi hackade och hällde i och på sidan om hade vi frysta hallon. Gott men mättande!

Och sedan en update om gårdagen:
Då blev jag bjuden hem till Rebecka där vi var 8 glada tjejer som hade det lite mysigt och grillade och åt mycket gott. 
Så kan man uppdatera mina dagar som varit. Lugna och härliga dagar må jag säga.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är ingen fara :D Ingen brådska här inte!

2009-05-23 @ 02:36:55
URL: http://byxa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Verkligen jättekul att du tyckte om det! =D

2009-05-23 @ 09:59:35
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0